maandag 28 maart 2016

Tussendoortje: De Zelfvoorzieningsbijbel in "Genoeg"!

Hoera, de Zelfvoorzieningsbijbel staat in het leuke tijdschrift Genoeg!



Een interview over hoe het is om te leven zonder koelkast - echt fijn, en ik ben Genoeg heel dankbaar.
Ik kreeg van hen het Lentenummer met het interview in opgestuurd, en deed er heel wat inspiratie uit op...

Waw, ondertussen stond dit kleine blogje al in Landleven magazine (over budgetteren op het platteland), Evamagazine (paardebloemkappertjes maken), en dus nu in Genoeg...
Dankjewel Genoeg!!!

3 opmerkingen:

Huldra zei

Wat leuk! Ik ontdekte je blog een tijdje terug. Verheug me erop je oude berichten te lezen.
Toen ik een klein meisje was kampeerden we ooit eens bij een boer, daar hadden ze een oude koelkast in de grond gegraven. Ik herinner me dat ik verbaasd was dat er gekoelde producten uit kwamen, hoogzomer :)

Marin zei

Jaaa, zo leuk!
Ik las het vandaag :)

Krol zei

En jij ook!!!