zondag 24 augustus 2014

Vegan Month of Food



Hoera, ik heb me net ingeschreven voor de Vegan Mofo, ook bekend als de Vegan Month of Food 2014!!!
De bedoeling is dat je als blogger een hele maand lang zal bloggen over vegan thema's.
Dat kan heel breed gaan: van lekkere receptjes over boek en filmbesprekingen etc etc!

De bedoeling is ook dat je veel blogt, ik ga alvast mijn best doen!
Waar zal ik het zeker over hebben?
-de voordelen van groene smoothies voor de zelfvoorziener
-hoe maak je idli, het lekkerste (vegan) ontbijt ter wereld
-een extra speciaal broodbeleg van de maand
-een bespreking over de vele voordelen van vegan hondenvoer
-een filmbespreking: fat, sick and nearly dead - en de link met veganisme
-...

Ik kijk er naar uit en ik hoop jullie ook!
Wil je zelf meedoen, of wil je eens kijken wie er mofo blogt in belgie, nederland, californie of zweden?  Heb je altijd al gedroomd over een blog die enkel en alleen over pakweg rauwe chocola gaat? Check this,out, foodies!

Geen opmerkingen: